Stuur een berichtje

6 + 7 =

Je vindt Holistic Lotus ook op:

Instagram

Facebook

Veelgestelde vragen

Hier vindt je een aantal vragen die veelgesteld zijn.
Heb je andere vragen, neem contact op via het onderstaande mailadres.

 

Je kunt me bereiken op :
telefoonummer: +31 6 82487314
mail naar: olieliefde@gmail.com

*Niet zichtbaar*

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Ontvang ik een beschrijving bij de stenen ?

Holistic Lotus heeft ervoor gekozen om beschrijvingen van de edelstenen niet  toe te voegen aan de bestellingen. Behalve dat het enorm arbeidsintensief is om voor iedere steen een beschrijving uit te printen resulteerde het ook in een enorme hoeveelheid papierverbruik wat niet  past bij onze overtuigingen van duurzaam ondernemen.

Op de website van Holistic Lotus kun je natuurlijk alle uitvoerige beschrijvingen van de edelstenen terugvinden.

Welke dagen worden pakketjes verzonden ?

Onze verzenddagen zijn doorgaans op dinsdag, donderdag en zaterdag

Tijdens feestdagen en vakanties kunnen deze dagen afwijken.

Wat zijn de verzendkosten ?
Holistic Lotus streeft ernaar om alle bestelling binnen 2-3 werkdagen te verzenden.

Verzenden binnen Nederland

Voor het verzenden van pakketjes binnen Nederland worden de onderstaande kosten gehanteerd;

  •  Brievenbus pakketje €4,50
  •  Standaard pakketje €7,10
  • Verzendingen boven €125,- zijn gratis

Verzenden naar België & Duitsland

  • Het verzenden van pakketjes naar België kost € 11,00 en Duitsland €11,50.
  • Brievenbus pakketjes worden niet verzonden naar België en Duitsland
  • Verzendingen boven €170,- zijn gratis

Verzenden naar Oostenrijk

  • Het verzenden van pakketjes naar Oostenrijk kost € 14,00.
  • Brievenbus pakketjes worden niet verzonden naar Oostenrijk
Zit er garantie op de edelstenen ?

Er zit geen garantie op de losse edelstenen die we verkopen. Als blijkt dat er iets fout mee is als je deze net geleverd hebt gekregen, laat het ons dan direct weten!

Kan ik een product ruilen ?

Nee, ruilen is helaas niet mogelijk! Wel kan je je producten retourneren. Dit kan je doen binnen 14 dagen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren ?

Wanneer je je bestelling wilt retourneren dan is dat natuurlijk geen enkel probleem.

Vergeet niet om eerst contact op te nemen met Holistic Lotus door een mailtje te sturen naar info@holisticlotus.nl en verstrek de onderstaande informatie:

Naam:
Ordernummer:
Welke producten komen er retour:
Reden van retour:

Na aankomst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening, en is op eigen risico. Als de producten beschadigen of kwijt raken onderweg kunnen wij hier niks meer mee. Zorg dus dat de producten extra goed zijn verpakt.

Zodra we jouw retourzending in goede orde ontvangen en verwerkt hebben sturen we je een bevestiging. Je kan het aankoopbedrag dan binnen 14 dagen terug verwachten op de rekening waarmee is betaald.

Je kunt het retourpakket verzenden naar:

Holistic Lotus
Swammerdamlaan 6
6721 BK Bennekom

Ruilen is helaas niet mogelijk. Als je een ander product wilt ontvangen vragen we je om een nieuwe order te plaatsen.

Vergeet niet je ordernummer en je naam te vermelden bij je retourzending. Zonder deze informatie kunnen we je retourzending niet verwerken.